mercoledì 28 maggio 2014

Una lirica in dedica alla rassegna di "o_maggio a Piscinola" curata dall'Associazione Noi e Piscinola.

Per celebrare la riuscita della rassegna "O_maggio a Piscinola", in questa seconda edizione 2014 (rappresentata sabato scorso), il poeta Luigi Sica ci ha trasmesso questa bella lirica, che pubblichiamo con sommo piacere, ringraziandolo:

Interpretazione di Giulia Lettieri dedicata alla Piedimonte

O’MAGGIO 'E MAMMA...*
Me parev’ e murì, sola,
vecchia, inutile, perduta,
scudata a tutte quant’e’figlie miei,
è cu nu fridde dint’o’core
me riceve, senza cchiù curaggio:
quanne vene o sol’e’maggio!

Ch’è stato? Addò so ghiute,
tutt’e’criature meie,
m’hanne levat’a’terra,
albere, frutt’ e’ fronne
m’hanna mise annure,
mò chiagne sule pe criature.

Se so scurdat’e’me,
pò essere maie?
Nisciune me pò fa stu sfreggio!
Qua figlie po’ tené stù curaggio?
Chille s’arricordene e me,
forse tornan’a’maggio.

S’arricordene e me
e già me sente viva
Io m’arricorde e loro
tutte quante pe nomme,
mamme, pate, sore e frate
so nate ccà, io l’aggia criate.
Chille s’arricordene e me
Forse tornan’a’maggio,
forse tenene scuorne
nun troven’o’curaggio.

Che fanne senz’e’me?
Che faccio senz’e’loro?
Che me ne faccio e l’oro?
R’a miseria o ra ricchezza,
Si a sera nisciune te fa na carezza
Si o rimane nun te da certezza.
E’ nu bisogno e te,
é’ nu bisogno e me
è nu bisogno e nuie
Forse tornan’a’maggio,
forse tenene scuorne
nun troven’o’curaggio.

Uè Nera Nè, eh viste oi né,
e figli miei che songhe,
è gente ca me tene ancor’a mente,
e io ne songhe assaie cuntenta,
cunte, canzone, musica, duelli
eh viste oi né quann’erano belli.
S’arricordene e me
sti cor’e’mamme
cunte, canzone, musica, poesia
hanne cuntate tutt’a’vita mia,
Nera Nè mò te ne può ghì,
ce sta ancora tiempe pe murì,
si nunn’e’capit’o’ messaggio,
e figli miei tornan’a’ maggio
E’ nu bisogno e me,
é nu bisogno e nuie
è nu bisogno e Te.
Tutte n’zieme Nuie
Facimmece curaggio
Che belle a cantà Mammà
Dint’o sole e maggio.


Luigi Sica 


*Mamma = Piscinola


 Il videoclip dell'evento:
https://www.youtube.com/watch?v=Uv3cgTqngqM&feature=share  

Interpretazione di Giulia Lettieri dedicata alla Piedimonte


Duello tra Caracciolo e De Luna d'Aragona, a cura della "Compagnia la  Rosa e la spada"





Nessun commento:

Posta un commento